Introduction

 
The Thailand Marketing Research Society (TMRS), a professional association comprised of Thailand's leading market researchers and users of market research that aims to promote and upgrade the market research industry in Thailand, launches the “ThaiView”, a quarterly study of issues related to the public. “The objective of the ThaiView is to present issues of public interest which may benefit organizations, both private and public, in developing and improving society, quality of life, and products and services to meet the needs of people” states Khun Viriya Vorakittikun, President of TMRS and Managing Director of CSN & Associates.co.,Ltd.

All Research

ThaiView October 2005

“ThaiView” survey finds that quality o...

ThaiView January 2006

[heading]รายงานผลการวิจัย “ThaiView3” คนกรุงเทพขอส...

ThaiView April 2006

[heading]"ThaiView" finds that future financial co...

ThaiView September 2006

[heading]Thai Marketing Research Society (TMRS) “T...

ThaiView March 2007

[heading]Thailand Market Research Society claims B...

ThaiView June 2007

[heading]ThaiView Research Report found that Bangk...

ThaiView 18

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 16

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 17

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 15

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 14

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 13

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 12

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 11

โดย น.ส.วิริยา วรกิตติกุล นายกสมาคมวิจัยการตลาดแห่...

ThaiView 10

Thaiview research results reveal that Bangkokians ...

ThaiView 9

TMRS has presented result of ThaiView 9 in the sam...