Z.com Research by GMO Research

Z.com Research by GMO Research

Address No. 1, Fortune Town Building, 22nd Floor, Ratchadaphisek Road, Din Daeng Sub-district, Din Daeng District, Bangkok, 10400, Thailand Founded April 1, 2002
Telephone 083-068-7229 Employees 191
Fax NA
E-mail sales.zcomresearch@netdesigngroup.com
Website https://research.z.com/th/quicksurvey/
Key People Mr. Pakorn Nosaengsri (Andy), Mr. Willy Tey TMRS Representative Ms. Kumiko Morita,
Ms. Gunyawee Rattanagornpaiboon (May)
Company Profile
Z.com Research is a joint collaboration brand of GMO Research and NetDesign. Z.com Research provides Online Survey Research, Market Research service by using our multi-country panel network - Asia Cloud Panel. We are continually expanding the panel size to cover Asia and all over the world. We are engaging the people around the world, to create resonance of people's voice and the goodwill of companies for better innovation.
GMO Research has been a leader in collecting opinions & insights from consumers across APAC since 2002. We are a part of and backed by GMO Internet Group - one of the largest Internet Conglomerates in Japan specializing in a number of Internet-related technologies. All of our panels adhere to the quality control standard of JMRA (Japan Marketing Research Association) and ESOMAR (the European Society for Opinion and Marketing Research).
Z.com Research เป็นแบรนด์ความร่วมมือระหว่าง GMO Research และ NetDesign โดย Z.com Research ให้บริการ Online Survey Research, Market Research โดยใช้เครือข่ายพาเนลในหลายประเทศ - Asia Cloud Panel เรากำลังขยายขนาดพาเนลอย่างต่อเนื่องเพื่อให้ครอบคลุม เอเชียและทั่วโลก เรามีส่วนร่วมกับผู้คนทั่วโลก เพื่อสร้างเสียงสะท้อนจากผู้คนและความปรารถนาดีของบริษัทสำหรับนวัตกรรมที่ดีขึ้น
GMO Research เป็นผู้นำในการรวบรวมความคิดเห็นและข้อมูลเชิงลึกจากผู้บริโภคทั่ว APAC ตั้งแต่ปี 2545 เราเป็นส่วนหนึ่งของและได้รับการสนับสนุนจาก GMO Internet Group ซึ่งเป็นหนึ่งในกลุ่มบริษัทอินเทอร์เน็ตที่ใหญ่ที่สุดในญี่ปุ่นที่เชี่ยวชาญด้านเทคโนโลยีที่เกี่ยวข้องกับอินเทอร์เน็ตจำนวนมาก คณะกรรมการทั้งหมดของเราปฏิบัติตามมาตรฐานการควบคุมคุณภาพของ JMRA (Japan Marketing Research Association) และ ESOMAR (the European Society for Opinion and Marketing Research)
Research Services
Quick online survey:
Quantitative & qualitative survey connected with Google Forms and SurveyMonkey
แบบสำรวจเชิงปริมาณและเชิงคุณภาพที่สามารถใช้งานได้กับ Google Forms และ SurveyMonkey
Custom online survey:
Comprehensive questionnaire service from questionnaire design to raw data, data cleaning and simple analysis report
บริการแบบสอบถามที่ครอบคลุมตั้งแต่การออกแบบแบบสอบถามไปจนถึงข้อมูลดิบ การล้างข้อมูล และรายงานการวิเคราะห์อย่างง่าย
Key Expertise
Quantitative, Qualitative, DIY survey, Sampling in APAC
แบบสำรวจเชิงปริมาณ, แบบสำรวจเชิงคุณภาพ, แบบสำรวจแบบ DIY, การสุ่มตัวอย่างในเอเชียแปซิฟิก
Facilities
None / ไม่มี